Voetgangerstunnel revisited


Sommige mensen vinden deze foto’s van de tunnel beter:

voetgangerstunnel schelde antwerpen

voetgangerstunnel schelde antwerpen fietser

Ik vind ze eigenlijk ook wel beter omdat er iets in gebeurd. Echter, de hoek van waaruit deze foto’s genomen zijn, vind ik dan weer minder. Wat zijn jullie meningen ?

4 Reacties op “Voetgangerstunnel revisited

  1. De pastelkleurtjestunnelfoto bevalt mij het meest, mede door de fiets in motion.
    De omzetting naar z-w vind ik tamelijk donker en zwaar.

  2. Ja, da’s waar. Die z/w’s zijn nogal ‘donker’, maar ik heb het wel voor ‘donkere z/w’. (Als je dat zo mag zeggen).

  3. Qua kadrage vind ik je het eerste beeld van je eerste reeks heel sterk, maar het onderste beeld van deze post vind ik dan weer intrigerender.

    Je zwart wit omzetting geeft wel haast een moiré effect, mijn ogen moesten zich even aanpassen🙂

  4. Ik denk niet dat het een echt moiré effect is, maar komt door de plaats van de TL-verlichting.
    Ik vind de zwart-wit krachtiger overkomen, dit omdat de tunnel naar een sterk punt toe loopt.

Geef een reactie

