Toeme.


Eergisteren ben ik op de markt van Ronse naar een optreden van Monza geweest. Ik had even getwijfeld of ik ‘mijne kodak’ ging meedoen, maar ik heb toen maar beslist om het niet te doen.

Ik ging er van uit dat er veel volk ging zijn, en dat ik dus toch niet in staat zou zijn om een paar goede foto’s te maken. (Nuja, het zou de eerste keer zijn dat ik een concert zou gefotografeerd hebben, dus of er goede foto’s zouden bijgezeten hebben is maar de vraag).
Ik ging er dus van uit dat m’n fototoestel toch maar meer in de weg zou zitten dan dat ik er gebruik zou kunnen van maken, en had het dus niet meegenomen. Achteraf gezien, een spijtige zaak.

Het was geen overrompeling op de markt, dus het was best mogelijk om van zeer dichtbij (eerste rij) een paar foto’s te maken (of toch, te proberen).
Stijn Meuris was ook in goede doen (wanneer is die man niet in form), dus heb ik op dat moment wel even gevloekt.

Toeme. Een spijtige zaak.

2 Reacties op “Toeme.

  1. Altijd fototoestel meedoen😉 Altijd!🙂

  2. Door scha & schande leert men zeker. Ofzoiets.

Geef een reactie

