Mauro.


Een aantal maanden geleden heb ik de jongste en de op één na jongste telg van onze familie gefotografeerd. Daaruit kwam ondermeer onderstaand resultaat.

mauro
1/180″, f/3.5, ISO 640

Dit is Mauro, de op één na jongste telg dus; cool kereltje.
De foto is gemaakt met een 50mm f/1.8 objectief en met gewoon aanwezig licht. (Als je in z’n ene oog kijkt, zie je mijn ‘lichtbron’, een groot raam.🙂 ).

edit: Nu ik de foto hier op m’n scherm zie, is dat zwart/wit precies toch niet zoals ik het wil. Er zit precies wat magenta op; vanavond dit eens proberen te verbeteren.
edit2: Ik heb de indruk dat het nu al heel wat beter is; iemand anders die op zijn scherm toch nog een of andere zweem waarneemt ? Ik betrouw mijn scherm niet echt meer; toch maar eens beginnen uitkijken voor een nieuw…

6 Reacties op “Mauro.

  1. Super cool kereltje, moogt ge gerust zeggen! Maar ik moet toegeven dat ik (als moeder…) wel bevooroordeeld ben. ‘k Vind het echt wel super foto’s die Frederik van onze zonen genomen heeft. Ik beveel hem met veel plezier bij iedereen aan!

    Sofie

  2. Super cool kereltje, moogt ge gerust zeggen! Maar ik moet toegeven dat ik (als moeder…) wel bevooroordeeld ben… ‘k Vind het echt wel super foto’s die Frederik van onze zonen genomen heeft. Ik beveel hem met veel plezier bij iedereen aan!

    Sofie

  3. Frederik, bij mij alleszins geen kleurzweem te zien. Mooie foto overigens!

  4. Ik ben ook tevreden over die foto.
    (En geprint, in een mooi formaat (20×27 bv) komt hij nog mooier over; maar da’s altijd zo.)

  5. Ik zie geen kleurzweem hoor. Ik vind dit een prachtige foto.

  6. Pingback: Milan. « Frederik Gheysels’ Foto-Log

Geef een reactie

