Atomium


Vandaag, als afsluiter van ‘den congé’ voor de eerste keer in m’n leven de binnenkant van ’t Atomium gezien.

atomium brussel

design zetel

trap atomium

8 Reacties op “Atomium

  1. Het is daar mooi geworden hé. Was daar een tijdje geleden op verplicht bezoek met een buitenlandse gast en -onverwacht- ik heb me daar niet verveeld!

  2. Inderdaad, best leuk om daar eens binnen te lopen.

  3. Hé die gang komt me bekend voor: http://www.flickr.com/photos/tim_freh/465839271/😉 .

    Op het moment dat ik de foto daar maakte was er een soort tentoonstelling. Toch lang moeten wachten om iedereen die gang uit te laten lopen. Foto twee is mijn favoriet!

  4. Coole foto die van jou.
    De trap die ik gefotografeerd had, was afgesloten voor het publiek, dus ik had geen probleem met mensen die in die gang zaten.

  5. De eerlijkheid gebied me ook te zeggen dat foto 2 weliswaar met mijn toestel gemaakt is, maar niet met mij achter het toestel.🙂

  6. Dat is al lang geleden dat ik daar geweest ben… misschien moet ik de vernieuwing maar eens een kans geven en nog eens langsgaan. Nieuwsgierigheid😉

  7. Stuk voor stuk mooie foto’s. (vooral foto 2 hèhè)
    Nee serieus, de laatste foto zet de lichtinval (met dank aan het mooie weer) echt mooi in de verf.

  8. Het atomium, dat is nu ook alweer 25 jaar geleden dat ik er nog eens binnen ben geweest…

Geef een reactie

