Vis.


Vis eten schijnt gezond te zijn. Aangezien m’n vriendin en ikzelf niet echt vis-fan’s zijn, komt er hier zéér weinig vis op tafel.

Vandaag werd er echter een uitzondering gemaakt: er werd vis klaargemaakt.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er een beetje tegenop zag.

Tot wanneer ik het gerecht zag en proefde; m’n vriendin had zeewolf in een jasje van pijnboompitten bereid, geserveerd met pasta en zomerse groenten (tomaat, courgette, …).

Het zag er goed uit, en ’t was ook nog eens overheerlijk. Mijn vriendin heeft duidelijk het kooktalent van haar moeder geërfd (al wist ik dat wel al langer dan vandaag.🙂 ).

Aangezien belgen volgens een bepaalde stand-up comedian als enige volk foto’s maken van hun eten, hoort hier natuurlijk een foto bij.

zeewolf met pasta

Geef een reactie

