Fietser


Een tijdje terug maakten we met de familie een fietstochtje door de Vlaamse Ardennen.
In een oud café (Café Den Beitel als ik me niet vergis), blaasden we even uit, en daar nam ik onderstaande foto van een oom:

fietser

De foto is met aanwezig licht gemaakt. Het licht kwam via een groot raam aan de rechterkant binnenvallen.
Toch was het binnen nog relatief donker, zodanig dat ik m’n camera toch op 400ISO heb moeten zetten, en een redelijk groot diafragma moest kiezen (f/3.8).
Al bij al vind ik het een geslaagd beeld.

2 Reacties op “Fietser

  1. Eéntje voor in te kaderen.

  2. Ik heb er hier een geprinte / ingekaderde versie van liggen, en die ziet er net iets beter uit dan de digitale versie die hier gepost is.

Geef een reactie

