Nogmaals architectuur: Concordia Textiles


Voor dezelfde school-opdracht ‘architectuur-fotografie’ als diegene waarvoor ik de foto’s van Renson gemaakt heb, heb ik ook het bedrijfsgebouw van ‘Concordia Textiles’ op de gevoelige plaat vastgelegd.

Aangezien dat gebouw ’s avonds niet van binnenuit verlicht wordt, heb ik besloten om het dan maar overdag te gaan fotograferen, op een tijdstip dat er voldoende zonlicht aanwezig was. Eigenlijk was het mijn bedoeling om dit gebouw tegen een strak blauwe hemel te gaan fotograferen, maar het weer speelde niet echt mee in de periode dat ik met deze opdracht bezig was. ’t Is niet zo dat ik die wolken nu zo storend vind, maar ik denk dat het een sterker beeld zou geweest zijn, mocht de hemel echt staalblauw zijn.

Concordia Textiles

Opmerkingen of kritiek ? Post het gerust.

2 Reacties op “Nogmaals architectuur: Concordia Textiles

  1. Strakke lijnen! erg strak. sjiek

Geef een reactie

