Gent


In het Caermersklooster in Gent loopt momenteel de foto-tentoonstelling Lymphoma. Deze vertelt het verhaal van fotograaf Lieven Herman die in 2003 geconfronteerd werd met lymfeklier-kanker.

Gisteren was de openings-avond van deze tentoonstelling; een excuus dus om nog eens naar Gent te gaan.🙂 Ondanks de beklijvende foto’s ben ik toch maar niet te lang gebleven wegens veel te veel volk. Da’s natuurlijk leuk voor diegene die tentoonstelt, maar ik sta niet graag als sardienen in een doosje tussen honderden andere mensen geprakt.

Na het bekijken van de foto’s en een drankje ben ik dus maar naar buiten gevlucht om zelf nog wat opnames te maken van Oost Vlaanderens’ schoonste. stad dan

Dit is er eentje van:

gent graslei

Zoals je kan zien was er niet zo veel licht meer… Ik had geen statief bij, dus heb ik m’n camera maar op 1600 iso gezet, een grote diafragma opening gekozen en m’n adem een derde van een seconde ingehouden.

Geef een reactie

