Abstract


Vorige week deze foto genomen van een oud bedrijfsgebouw:

en eens omgezet naar zwart/wit:

Nu twijfel ik zelf een beetje wat ik het beste vind, de versie in kleur, of de versie in zwart/wit…

(Jammergenoeg kan men geen javascript kwijt in wordpress-posts; anders kon ik er zo’n geil dingske van maken waarmee je kon switchen tussen de 2 afbeeldingen door gewoon met je muis over de afbeelding te gaan.😦 )

6 Reacties op “Abstract

  1. Ik zou de versie in kleur kiezen ..

  2. Kleur is de mooiste.

  3. 2 in favor voor kleur dus; vreemd, ik zelf neig toch wat meer naar het z/w. (Al lijkt het er wel op dat er een beetje een groene zweem aanwezig is).

  4. Duidelijk voorstander van de kleurenfoto! Die kleuren van die ribbelplaat (tja, wat is dat eigenlijk?) gaan verloren in de Z/W en da’s jammer.

  5. Laat ik dan lekker tegendraads zijn en voor de zwart-wit versie kiezen. En niet alleen omdat anderen de kleurversie kiezen: ik vind de wart-wit uitvoering veel ‘industrieler’ aandoen, waardoor de foto een mooie ruwe uitstraling krijgt. Omdat dit een oud bedrijfsgebouw betreft vind ik dat passend…

Geef een reactie

