Intro


Een tijdje geleden startte ik hier met bloggen. Het was m’n bedoeling om op die blog zowel te schrijven over software-ontwikkeling en fotografie.
De laatste tijd is echter gebleken dat deze 2 gebieden veel te verschillend zijn, en daarom heb ik besloten om een aparte weblog te starten die gefocussed is op fotografie; deze dus.🙂

Ik heb de posts die over fotografie gingen op m’n oude blog hier geimporteerd en naar het Nederlands vertaald.

M’n andere weblog blijft echter ook actief; daar ga ik me echter meer op software ontwikkeling focussen, en dat blijft dus m’n m’n devlog

Geef een reactie

