Oudenaarde by Night


Gisteravond liep ik rond op de markt in Oudenaarde – de stad waar ik in de nabije toekomst zal wonen (althans, in een deelgemeente)- en ik heb daar deze foto’s genomen, van het stadhuis en het café ‘De Carillon’ met op de achtergrond de Walburga – kerk.

oudenaarde stadhuis

carillon oudenaarde walburga

4 Reacties op “Oudenaarde by Night

  1. that’s a pretty sweeting look place from the photographs😉

  2. Looks like an nice place to me. I really like the first photo!

  3. Beste Frederik

    Zouden we met Groen! Oudenaarde uw foto van de Carillon (Oudenaarde by night) mogen gebruiken op onze http://www.jotiepoezieprijs.be.
    En zo ja, onder welke voorwaarden. Wel moet ik nu al zeggen dat we er (jammergenoeg) geen budget voor hebben.
    De foto zou komen op een sponsorpagina – http://jotiepoezieprijs.be/sponsor/carillon (dus wel eerder een bescheiden plaatsje).

    Alvast bedankt

    Marc

  4. nog wat avondbeelden.🙂

Geef een reactie

