Nieuw speelgoed!


Na jaren enkel analoog gefotografeerd te hebben, heb ik uiteindelijk toch besloten om de digitale toer op te gaan. (Nouja, ik had al sinds 2003 een digitaal compactje).

Hoedanook, ik heb besloten om een digitale reflex te kopen. Aangezien ik al een Nikon F55 heb, was de keuze niet zo moeilijk: ik zou bij Nikon blijven.

Na het uitpluizen van tientallen reviews, recensies, gebruikerservaringen, en dergelijke heb ik besloten om een D200 te kopen. Deze heb ik besteld in mei 2006, en na lang wachten was’ie er uiteindelijk in juli 2006.

Op onderstaande foto zie je m’n F55 naast m’n D200:

2 Reacties op “Nieuw speelgoed!

  1. *looking very very jealous*

  2. Nu begrijp ik waarom men mijn canon powershot A700 een compactcamera noemt!

Geef een reactie

