Low key portret met Hasselblad


De voorbije weken heb ik, samen met m’n collega-fotografie studenten wat met Hasselblad camera’s geëxperimenteerd in de studio.

Hieronder zie je een low key portret dat iemand van me gemaakt heeft:

Aangezien we niet over een digitale rug beschikken, zijn de foto’s dus gemaakt film en printen we ze zelf. Door de grootte van deze print, kon ik de foto jammergenoeg niet volledig inscannen, zodat je het specifieke vierkante formaat van de 6×6 film niet zien.

Die Hasselblads zijn coole toestellen; ik werk er graag mee en de kwaliteit is uitstekend. Misschien koop ik er ooit wel eens eentje (2de hands dan wel, want goedkoop zijn ze niet … )

Geef een reactie

